هری پاتر و شاهزاده نیمه خالص

هری پاتر و شاهزاده نیمه خالص

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جی. کی. رولینگ

توضیحات

کتاب ششم از مجموعه هفتایی : 1. هری پاتر و سنگ جادو 2. هری پاتر و تالار اسرار 3. هری پاتر و زندانی آزکابان 4. هری پاتر و جام آتش 5. هری پاتر و محفل ققنوس 1 2 3 6. هری پاتر و شاهزاده دورگه 7. هری پاتر و قدیسان مرگبار خلاصه داستان (ویکی پدیا، دانشنامه آزاد): در ابتدای این داستان هری در حالی که راز زنده ماندن خود را فهمیده بود و مسئولیت سنگینی را متقبل شده بود، در اتاق خود در خانهٔ دورسلی منتظر دامبلدور نشسته‌است. درطول داستان نیز هری به لطف پروفسور اسلاگهورن به راز زنده ماندن ولدمورت پی می‌برد یعنی از وجود جان پیچ‌های او باخبر می‌شود. وی در این داستان به صورت اتفاقی کتابی درسی مربوط به معجون سازی را پیدا می‌کند که حاوی مطالب جالبی است وبرطبق نوشته‌های درونش، متعلق به فردی به نام شاهزاده دورگه می‌باشد.این کتاب به او کمک زیادی می‌کند و صد البته موجب ناراحتی هرمیون، شاگرد اول کلاس نیز می‌شود. در انتهای داستان دامبلدور به دست اسنیپ کشته میشود و هری متوجه می‌شود که کتاب متعلق به اسنیپ است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری