خلاصه کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای

خلاصه کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسندگان:کن بلانچارد،مارگارت مک براید عذرخواهی یک دقیقه ای داستان مدیر شرکتی است که درمیانه این دوران پرتغییر،مرتکب اشتباهی شده است که ما به دفعات درتیتر روزنامه ها شاهدش هستیم. جای تعجب نیست که چگونه مردمی اینچنین زرنگ وباهوش وظاهرا موفق قادرندبدین حدازمسیر اصلی فاصله بگیرندوانچه راکه واقعا اهمیت دارد به دست فراموشی بسپارند.ان گاه هرچند وقت یکبار می بینیم که بر خلاف انچه عقل سلیم حکم می کند،اشتباهاتشان راباعدم اقرار به ان وعدم عذرخواهی ازاعمالی که مرتکب شده انددوچندان می کنند.کاری که بایک تغییر به راحتی قابل تصحیح است.کن بلانچارد وجک براید به ما شیوه رویایی موفقیت امیز بااشتباهاتمان رابارموز یک عذرخواهی هدفمندنشان می دهند. عذرخواهی یک دقیقه ای چیزی بیش ازیک تکنیک است وبیش از کلمات صرف،روشی ساده برای زندگی وتفکر موفقیت امیزتر است. حق تکثیر: تهران: آوین‏‫، ۱۳۸۶
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری