لحظه ای که تصمیم گرفتمم برای همیشه ثروتمند باشم

لحظه ای که تصمیم گرفتمم برای همیشه ثروتمند باشم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین عزت خواه

توضیحات

پاراسل زندگی ؟ من حسین عزت خواه ، مدرس موفقیت و کارآفرین هستم . اگر همین االن در آینه نگاه کنی ، شاید خیلی شبیه به من باشی . شباهتمان به احتمال زیاد در نوع نگرشمان به زندگی است . همیشه در زندگی پر فراز و نشیبم ، مهمترین دغدغه ام موفقیت بوده است ، موفقیت یعنی یاد بگیرم بیشتر از توانایی هایم استفاده کنم و روزانه حتی یک سانتیمتر به جلوتر بروم و سطح باالتری از شخصیتم را مالقات کنم. پاراسل زندگی برای من نقشه موفقیت و رشد شخصی هست ، زمانی که اولین قدم تغییر باورها و یا نگرش را در خودت برمی داری یا تصمیم می گیری به یکی از آرزوهات یا رویاهات و یا اهدافت در زندگی برسی ، با یک چالش جدید روبرو می شوی و احساس می کنی در یکی از جنبه های شخصیتت باید بهتر بشوی و یا تغییر کنی ، اما از خودت می پرسی ، بهترین راه چیست ؟
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری