سه ساعت بین دو پرواز

سه ساعت بین دو پرواز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

فرانسیس اسکات کی فیتزجرالد (۲۴ سپتامبر ۱۸۹۶ - ۲۱ دسامبر ۱۹۴۰) نویسندهٔ آمریکایی رمان و داستان‌های کوتاه بود. او به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ قرن بیستم شناخته می‌شود. معروفترین رمان وی گتسبی بزرگ است که در چند دهه در لیست ده رمان برتر قرن 20 انگلیس قرار داشت . در ژوئیه‌ی سال 1919، «خودپرست رمانتیک» را از نو نوشت و در سپتامبر، با نام «این سوى بهشت» از طرف مؤسسه‌ی اسکریبنر براى چاپ قبول شد. در اکتبر ۱۹۱۹، نخستین داستان کوتاه‌اش را به مجله ی «ساتردى ایونینگ پست» فروخت. در مارس ۱۹۲۰، «این سوى بهشت» منتشر شد و در آوریل با زلدا ازدواج کرد. در اوت همان سال مجموعه داستان‌هاى کوتاه «افسون‌گران و فیلسوفان» را منتشر کرد. در آوریل ۱۹۲۲، رمان «مه‌رویان و لعنت‌شده‌گان»اش منتشر شد و در سپتامبر، مجموعه داستان «قصه‌هاى عصر جاز». در نوامبر ۱۹۲۳ نمایش‌نامه‌ی «سبزیجات»اش در برادوى بر صحنه رفت. در ۱۹۲۵، «گتسبى بزرگ» را منتشر کرد و در فوریه‌ی ۱۹۲۶ مجموعه داستان «همه‌ی مردان جوان غمگین» را. در نهایت در سال 1940 در سن 44 سالگی درگذشت .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری