گذشته و آینده

گذشته و آینده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا پهلوی

توضیحات

در گفت‌وگو با احمد احرار "گذشته و آینده" سلسله گفت‌وگوهای احمد احرار با رضا پهلوی انتشارات کیهان - لندن پاییز 1999 میلادی (1378 خورشیدی) «مصاحبه کننده، احمد احرار، روزنامه نگار و نویسندۀ سرشناس، کار حرفه ای خود را به عنوان خبرنگار سیاسی و پارلمانی روزنامۀ بزرگ عصر تهران، «اطلاعات» آغاز کرد و تا امروز که ۴۵ سال از آن تاریخ می گذرد بی وقفه به کار نویسندگی و روزنامه نگاری ادامه داده است. در سالهای قبل از انقلاب، احمد احرار سرمقاله های سیاسی روزنامۀ اطلاعات را می نوشت و در همه حال، مقالات انتقادی و اجتماعی او که با امضای آشکار یا مستعار در این روزنامه یا نشریات دیگر تهران چاپ می شد، به سبب سبک خاص و دقت نظر و لطافت قلم نویسنده، علاقمندان و طرفداران بی شمار داشت. علاوه بر این، تالیفات احمد احرار از پرخواننده ترین کتابهای تاریخی و داستانی است که قبل و بعد از انقلاب در تیراژ وسیع و چاپ های مکرر انتشار یافته است.» حق تکثیر: انتشار و تکثیر برای عموم آزاد است
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری