پلکان مخفی

پلکان مخفی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کارولین کین

توضیحات

کتابی مناسب برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های هیجان انگیز و کارآگاهی «پلکان مخفی» توسط مترجمین دیگری (از جمله بهشته خادم شریف و بعد شیما حسینی) نیز به فارسی برگردانده شده است. این کتاب دومین جلد از مجموعه «نانسی دُرو» است که در قالب 20 فصل به هم پیوسته ماجرای کارآگاه جوانی به نام «نانسی» را برای مخاطبان بیان می‌کند. در این کتاب نانسی، کارآگاه جوان همه شجاعت و قدرتش را جمع می‌کند تا معمای ماجراهای یک عمارت قدیمی را کشف کند. ساکنان خانه فکر می‌کنند که این خانه جن زده است و نانسی با کمک دوستش هلن تلاش دارد تا به صاحب خانه نگران آرامش بدهد و در این میان پدر نانسی هم سعی می‌کند که در حل این معما به دخترش کمک کنداما خودش به دردسر بزرگی می‌افتد... حق تکثیر: تاریخ نشر:ناشر پاسارگاد سال ۱۳۷۰
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری