تفسیر رفتارهای غیر کلامی قبل از مذاکره

تفسیر رفتارهای غیر کلامی قبل از مذاکره

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میثم ایران پناه

توضیحات

یکی از ابزارها جهت پیش برد مذاکره ، رفتار غیر کلامی است . از این ابزار می توان به روشهای مختلف استفاده کرد . در این مقاله سعی ما بر این است که گوشه ای از نحوه استفاده از رفتار غیر کلامی را در یک مذاکره با توجه به نحوه ی انجام مقدمات لازم جهت شروع یک مذاکره بیان نماییم . برای سهولت در تفسیر رفتار غیر کلامی به دسته بندی مقدمات یک مذاکره می پردازیم . شما می توانید با توجه به نیاز وزمینۀ فعالیت ، دسته بند یهای دیگری جهت انجام این کار به وجود آورید . برای شروع یک مذاکره ؛ مقدماتی لازم است که در آن دو طرف با هم ارتباط برقرار کرده و به نوعی بر سر بعضی از موارد مذاکره به توافق می رسند. انجام مذاکره نهایی در گرو این مقدمات می باشد ، که این موارد عبارتند از : تقاضای تشکیل جلسه ، تعیین زمان جلسه ، تعیین محل مذاکره حق تکثیر: استفاده از مطلب با ذکر نام نویسنده یا منبع بلامانع است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری