پیشتاز (دفتر اول)

پیشتاز (دفتر اول)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

جمعی از نویسندگان این کتاب، دفتر اول پیشتاز است که در سال 1357 منتشر شده و در سه بخش آمده است: مقاله، شعر، قصه و نمایشنامه. در بخش مقاله چهار مقاله با عناوین ضرورت مبارزه دائمی با اختناق و سانسور/ جواد مجابی؛ مقامات رجال الغیب/ زوبین؛ آفتاب، غروب می‌کند، جواب بده/ رضا براهنی؛ و اختناق، «دگرسانسوری» و .... / آصف‌نیا آریانی است. در بخش اشعار 14 شعر از شاعران ایرانی و خارجی از جمله احمد شاملو، مهدی اخوان ثالث، رنه شاور، بوریس ویان، یانیس ریتسوس، اسماعیل شاهرودی و .... آورده شده است. در بخش پایانی که قصه و نمایشنامه نام دارد نیز چهار عنوان خوراک مغز شکار/ شمس آل احمد؛ از مرثیه‌های عهد دقیانوس/ منوچهر کلانتری؛ خورشید، خونی که شعله می‌کشد/ محمد کلباسی؛ و چرا بیدهای مجنون سربر نمی‌افرازند/ کاظم سادات‌اشکوری دیده می‌شود. حق تکثیر: نشر پیشتاز-1357
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری