planning and power in iran

planning and power in iran

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی

Description

by: Frances Bostock, Geoffrey Jones کتاب «برنامه‌ریزی و قدرت در ایران» با عنوان فرعی ابوالحسن ابتهاج و توسعه اقتصادی زیر سلطه شاه تالیف مشترک فرانسیس بوستاک و جفری جونز بخشی از زوایای تاریخ اقتصادی ایران را بررسی کرده است. کتاب در پنج بخش با این عناوین تنظیم شده است: «طغیان در برابر نظام کهنه 1900- 1936»، «ملی‌گرایی و بین‌المللی گرایی 1953- 1937»، «برنامه‌ریزی برای آینده ایران»، «برخورد ارزش‌ها» و «برنامه‌ریزی و قدرت». ابوالحسن ابتهاج، مرد اول اقتصاد ایران در دهه های 40 و 50 میلادی ، بنیان گذار نظام برنامه ریزی در ایران و یکی از پرشور ترین حامیان جان مینیارد کنیز بود که در سال 1994 میلادی در لندن در گذشت. پروفسور فرانسیس بوستاک و جفری جونز دو تن از خبره ترین اقتصاد دانان مدرسه مطالعات اقتصادی (LSE) لندن، مجموع تحقیقات خود را در کتابی با عنوان «برنامه ریزی و قدرت در ایران» در سال های اواخر دهه 80 میلادی منتشر ساختند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری