پنجره ای رو به دریا

پنجره ای رو به دریا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر

توضیحات

کاش می شد همه اش از تو بنویسم ، کاش ..... تمام واژه ها برای نوشتن نامت کم است . نام تو روی سبزینه ی هر برگ ، نام تو روی سرخی هر گل نقش بسته است . نام تو مهتاب تمام شب های زمین ، نام تو نور آسمان ها و زمین ، نام تو یعنی حیات و زندگی . یا حیّ و یا قیّوم . تمام واژه ها از آن توست ،نام تو در قلب های عاشقانت مدام تکرار می شود .نام تو نبض زندگی ، و خود زندگی ست . نام تو بارانی است که از آسمان فرو می بارد ،و زمین از نامت زنده می شود ، و دشت پر می شود از خون شقایق . از هیبت نام تو دل کوه آب می شود .نام تو آتشفشانی ست که مدام شعله می کشد و دل های عاشقانت را در خویش ذوب می کند . کاش می شد فقط از تو بنویسم ، کاش .... و نمی توانم . نسخه ی تصحیح شده مجموعه اشعار حدیث نفس به انضمام نثر ادبی ، دل نوشته ها ، و اشعاری چند حق تکثیر: نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری