و شعر اختراع چشمانت بود

و شعر اختراع چشمانت بود

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نیما هوشمند

توضیحات

کتاب " و شعر اختراع چشمانت بود " اولین کتاب منتشر شده از نیما هوشمند می باشد. این کتاب شامل اشعار سپید،طرح،مینیمال و متن ادبی است که به خواسته خود شاعر به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار علاقمند گذاشته شده است. نیما هوشمند متولد آبان ماه 1364 می باشد که در حوالی شیراز به دنیا آمد،فارغ التحصیل مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشد که آبان ماه 1391 کشور را ترک کرد و اکنون ساکن آمریکا می باشد. چنانچه شخصی برای چاپ کتاب ایشان در ایران تمایل داشته باشد می تواند به ایمیل شخصی ایشان پیام دهد : Ahooshmand1985@yahoo.com فن پیج ایشان برای مشاهده ی آثار جدید در لینک زیر مشاهده بفرمایید : www.facebook.com/nimahooshmandpage حق تکثیر: این اثر با درخواست خود شاعر بر روی سایت آپلود شده است و استفاده از تمامی آثار با ذکر نام شاعر آزاد است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری