پروست

پروست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : درونت می

Description

. آثار بزرگ زائیده تنهایی و سکوت است و پروست هر بار قلم به دست می گرفت ، بیم آن داشت که مرگ مهلتش ندهد تا کار خود را پایان بخشد و هزار و یک شبی دیگر بیافریند. مارسل پروست بدون شک یکی از مهم ترین چهره های ادبی فرانسه و جهان به شمار می رود. او را بنیانگذار رمان نویسی مدرن و "رمان نو" خوانده اند ، زیرا مفهوم و قالب های سنتی پیشین را در هم شکسته و نقشی نو در انداخته است. او به دنبال قواعد کلی نظام بشری است و از تجارب شخصی خود برای رسیدن به قوانینی جهان شمول سود می جوید. شناخت پروست و اندیشه ها و آرای او بدون درنظر داشتن رمان هفت جلدی "در جستجوی زمان گمشده" امری ناممکن است و اساسا هر چه از پروست سخن به میان آمده به واسطه مباحث فلسفی، روان شناختی، زیبایی شناختی و جامعه شناختی است که به شیوه ای منحصر به فرد گردهم آمده است. حق تکثیر: [ت‍ه‍ران‌]: طرح‌ ن‍و، ۱۳۷۲
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری