پست خونه

پست خونه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

روزنوشت های طنز "ابراهیم رها" در صفحه آخر روزنامه اعتماد ابراهیم رها (زاده ۲۰ آبان ۱۳۵۰)، طنزنویس ایرانی است. وی در روزنامه‌های بسیاری طنز نوشته است. در مجله چلچراغ بخشی بود به نام محرمانه، متنی شبیه سرمقاله که حال و روز تحریریه مجله، سوتی ها (البته بخشی از اونها)، کل کل ها و ماجراهاشون بود البته با اسامی مستعار؛ آقای قد بلند، آقای بد اخلاق، خانوم کفتر باز و… البته «ابراهیم رها» هم اسم مستعاره، خیلی ها اعتقاد دارند که نام دیگری است برای «ابراهیم نبوی» ولی این گونه نیست. در «روزنامه اعتماد»، ستون هایش «جنگ سرد» و «پست خونه» بود. «ابراهیم رها» گفته است که دیگر در مطبوعات، نخواهد نگاشت؛ از این به بعد «سرکوچه» می نگارد و مطالب قبلی اش را نیز همانجا انبار می کند برای کسانی که طنز روانش را خوش داشتند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری