اهرام مصر

اهرام مصر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

تاکنون کتابهای کمی درباره اهرام برای نوجوانان نوشته شده که توانایی آنرا داشته باشد چنین موضوع پیچیده ای را به زبان ساده و گیرایی توضیح دهد. کتاب حاضر که عمدتا شامل عکسهای بسیار جذابی از اهرام و یافته های باستان شناختی آنها است یکی از کتابهای موفق در این زمینه برای نوجوانان است. نویسنده علاوه بر اهرام مصر ، اهرام نوبیه در سودان، هرمهای مکزیک و آمریکای مرکزی را نیز معرفی کرده است. وی توانسته به بسیاری از معماهای موجود درباره این اهرام رازآمیز با استفاده از کشفیات باستان شناسی جوابهای قانع کننده و سرنخهای گویایی را به خوانندهگان نوجوان خود بدهد. گرچه کتاب به زبان انگلیسی است اما وجود تصاویر بسیار زیاد و متن انگلیسی ساده آن برای خوانندگان نوجوان ایرانی هم فال است و هم تماشا و می توانند علاوه بر افزایش دانش خود درباره اهرام با زبان انگلیسی بیشتر آشنا شوند. شاید خواندن و یا حتی دیدن این کتاب باعث جلب نوجوانان به باستان شناسی ، که عرصه ای کم شناخته در ایران است بشود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری