قصه‏ های سیمرغ گزیده داستان

قصه‏ های سیمرغ گزیده داستان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مجموعه ای از نویسندگان معرفی : «قصه‏ های سیمرغ» گزیده‏ی داستانهایی است که به جشنواره ادبی جایزه سیمرغ ارسال شد. این کتاب روایت زندگی انسانهایی است که نه تنها جنگ خانه‏ و شهرهای شان را نابود کرد بلکه روح و روان شان نیز زخم‏هایی عمیق برداشت . این قصه ها، از آدم هایی سخن می گویند که می کشند و کشته می شوند حتی اگر نگران قوت روزانه مورچه‏های حویلی شان نیز باشند. این داستان‏ها روایت از هم گسیختن روح، آزادی، اخلاق و انسانیت در جامعه انسانی اما در شرایط جنگی است . در این مجموعه داستان‏هایی با عنوان “سنگ مفت”، “گنجشک مفت”… از امان پویامک، “زن” از اسما حسینی، “ماه مثله” از غلام رضای صفار، “قبرستان” از فاطمه کرمی و “جنگ بود دیگر” را از حسین شکر بیگی می خوانید . حق تکثیر: آرمان شهر، چاپ اول : 1390 کابل افغانستان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری