قصه‌های قرآنی

قصه‌های قرآنی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدعلی قطب

توضیحات

قصه‌های قرآن کریم را با نثری ساده و روان برای کودکان و نوجوانان نقل و نتایج اخلاقی و ایمانی هر یک را بیان می‌کند. به تصریح نویسنده، این کتاب در بیان قصص قرآن، روشی نو، آسان و جذاب را در پیش گرفته است تا مایه‌ی تربیت وجدان شود و تأثیرپذیری از نصایح مشفقانه و مخلصانه آن، حداکثر نتیجه را به بار آورد؛ بدین امید که موجب دوری نسل نوپای مسلمانان از کج‌اندیشی شده و باعث تبلور شخصیت اسلامی آنان گردد، وی در بیان قصه‌ها به اصل آن کاملاً وفادار بوده است و درعین‌حال، برای توضیحات بیشتر و بازگویی پیام‌های درونی هر قصه توضیحات مفیدی در خلال قصه‌ها بیان می‌کند. این قصه‌ها عبارت‌اند از: قابیل و هابیل، موسی و بنده نیکوکار، اصحاب کهف، ذوالقرنین، قارون، سلیمان و ملکه سبأ، اصحاب فیل، هاروت و ماروت، صاحبِ دو باغ، لقمان حکیم، اصحاب القریه، گاو بنی اسراییل، راز پیراهن، عُزیر و اصحاب الأُخدود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری