اتاماتای کوانتومی و کاربردهای آن

اتاماتای کوانتومی و کاربردهای آن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رامین اجلال

توضیحات

این کتاب نوشته خودم است. در این کتاب گونه ای جدید از اتاماتا های کوانتومی معرفی می شود. در کتاب "تحلیل سیستم های یادگیر" گفتیم که بعضی از اتاماتا ها از منطق کوانتومی استفاده می کنند و قول دادیم که آنها را پیاده سازی کنیم. در این مجال ذکر این نکته ضروری است که به علت اینکه سایت کتابناک از مطالب گردآوری شده پشتیبانی نمی کند کتاب به صورت خلاصه و دست نوشته های اینجانب را مشاهده می فرمایید. برای مطالعه ی بیشتر در مورد این علم می توانید به سایت های مربوطه مراجعه کنید. اگر چه مطالب به سادگی بیان شده اند و داشتن اطلاعات اولیه از آن کافی است. در این مجال در پیوست ها فرصت این داده شده که قسمی از علوم تخمینی به نام هازارد نیز معرفی گردد. تمام مطالب کتاب و حتی مقاله ها را خودم و برادرم نوشته ایم. البته برای تسهیل شما یکی از مقالات را ترجمه کرده ام و مقاله ی دیگر را به صورت انگلیسی مشاهده می کنید. ابتدا مقاله ی پیوست 2 را مطالعه بفرمایید و سپس مقاله ی پیوست 1 . در نهایت شما آماده خواهید بود که به مطالعه ی این کتاب بپردازید. امیدوارم از مطالعه ی این کتاب لذت ببرید. در صورت نیاز به فایلهای برنامه (پیاده سازی با c#) کامنت بگذارید تا شرایط خرید آن را برای شما ارائه کنم. حق تکثیر: نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری