سنگهای گرسنه

سنگهای گرسنه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

رابیندرانات تاگور که در ۷ مه۱۸۶۱ زاده و ۷ اوت۱۹۴۱ درگذشت، شاعر،فیلسوف،موسیقیدان و چهره‌پرداز هندی بود که نام آوری او بیشتر از برای شاعری اوست. وی نخستین کسی است که از آسیا توانست به جایزه نوبل دست یابد. پدرش دبندرانات (مهاریشی) و مادرش سارادادیوی نام داشت. با تاگور لقب گوردیو Gurdev به معنای پیشوا داده‌اند. "سنگ‌ های گرسنه" داستان دو جوان است که در طی مسافرتی، در قطار، با مردی هم‌سفر میشوند که برای آنها از زمانی حکایت می‌کند که به عنوان مامور در منطقه‌ای دورافتاده در هند، به کار مشغول بوده و با وجود هشدارهای مردم محلی در قصری سنگی و قدیمی ساکن می‌شود که معروف است طلسم شده و نباید شبها در آن خوابید. مرد بی‌توجه به این سخنان، تصمیم می‌گیرد که حتما شبهایش را در آن خانه بگذراند ولی هر شب اتفاق تازه‌ای افتاده و او احساس می‌کند که کم‌کم تحت تاثیر جادوی منزل قرار گرفته است. با وجود ترسی که بر مرد حاکم شده، اما گویی نیرویی عجیب هر شب او را به سوی آن مکان می‌کشد و کاری از وی ساخته نیست. درست در همین قسمت داستان است که مرد راوی یکی از دوستان خویش را دیده و به کابین وی نقل‌مکان می‌کند و دو جوان، مسحور از داستان نیمه‌ای که شنیده‌اند، بر جای می‌مانند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری