راه اندازی کسب و کار امروزی

راه اندازی کسب و کار امروزی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین مجدفر

Description

. توضیحات برای راه‌اندازی هر کسب‌وکاری نخست لازم است تا برای خودمان برنامه‌ای داشته باشیم. بدانیم چه منابعی در اختیار داریم؟ چقدر فرصت داریم تا به اندازه مشخصی از پیشرفت برسیم؟ و بتوانیم تصور درستی از مسیر حرکتمان را ترسیم کنیم. مجموعه این جزئیات، می‌تواند چارچوب فعالیت ما را در قالب کسب‌ و کاری که قرار است به راه بیندازیم، ‌مشخص نماید. البته از آنجا که ما ایرانی‌ها چندان عادت به نگارش نداریم و از دیدی کلی‌تر، اصلاً عادت به برنامه‌ریزی نداریم، احتمالاً نگارش یک طرح کسب‌ و کار، برای ما مشکل‌ ترین بخش در راه ایجاد یک شرکت خواهد بود! ولی متأسفانه اهمیت چنین کاری ممکن است تا قبل از این که سرمان به سنگ نخورد، برایمان آشکار نشود. این نوشته می‌کوشد با طی کمترین مسیر، خواننده علاقه‌مند را به چنین هدفی برساند. فهرست مطالب: پیشگفتار طرح کسب و کار چیست؟ طرح کسب و کار یک صفحه‌ای نگارش یک طرح کسب و کار حق تکثیر: نشر اینترنتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری