راه جوان ماندن با غذا و دواهای گیاهی

راه جوان ماندن با غذا و دواهای گیاهی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد صادقی اردستانی

Description

477 صفحه گرچه ما امروز در جهانی زندگی می کنیم که دست تبهکارانه انسان نماهای استکباری، شب روزی نمی گذارد که انسانهای محروم و بی گناهی را به خاک و خون می کشد، و مخصوصاً در قرن اخیر میلیونها زن و کودک در خواب و بیداری، در شهر و روستا، در بیان و مزرعه، بوسیله سلاحهای مخرب جنگی، جان و جوانی و سلامت خویش را از دست داده اند و معلول و مصدوم و ناتوان و زمین گیر شده اند. در عین حال، این موضوع مهم را نیز نباید مورد غفلت قرار داد، که، عقل سالم در بدن سالم است و این حقیقت را علم و تجربه هم به اثبات رسانده و آنهائی هم که از نعمت گران قیمت سلامت و تندرستی بر خوردار بوده اند، هم خود له کار فعالیت موفق بوده و هم توانسته اند در مراحل مختلف تربیتی، خدماتی و فرهنگی، برای دیگران، نقش مؤثری داشته باشند. بدین لحاظ، مطالعه، بررسی و چاره جوئی برای بدست آوردن تندرستی و سلامتی و حفظ و حراست از آن، یکی از وظایف اجتناب ناپذیر هر یک از ما می باشد، و برای انجام این مسئولیت، می بایست کوشش مؤثر بکارگیریم. حق تکثیر: انتشارات حافظ نوین، 1375
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری