راهنمای امنیت فناوری اطلاعات

راهنمای امنیت فناوری اطلاعات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی امنیت اطلاعات در محیط های مجازی همواره به عنوان یکی از زیر ساختها و الزامات اساسی در کاربری توسعه ای و فراگیر از آی سی تی (ICT) مورد تاکید قرار گرفته است. گرچه امنیت مطلق چه در محیط واقعی و چه در فضای مجازی دست یافتنی نیست، ولی ایجاد سطحی از امنیت که یه اندازه کافی و متناسب با نیازها و سرمایه گذاری انجام شده باشد تقریبا در تمامی شرایط محیطی امکان پذیر است. کتاب حاضر علاوه بر اینکه مجموعه ای از تعاریف و راهکارهای امنیت عمومی را ارائه کرده، جنبه های فنی مدیریتی آنها را نیز منظر قرار داده است و تلاش شده است که فهم و درک آنها نیاز به دانش اختصاصی در این حوزه نداشته باشد و بتواند به کار جامعه گسترده ای از کاربران فناوری اطلاعات بیاید. کتاب حاضر متشکل از پنج بخش است که هر یک از آنها می تواند به صورت جداگانه مورد مطالعه قرار گیرد که شامل: - امنیت فناوری اطلاعات در عصر دیجیتال - امنیت فناوری اطلاعات و کاربران منفرد - امنیت فناوری اطلاعات و سازمانها - امنیت فناوری اطلاعات و سیاستهای دولتی - امنیت فناوری اطلاعات و راهبران فنی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری