روش های گند زدایی آب آشامیدنی

روش های گند زدایی آب آشامیدنی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

Description

(حذف آلاینده های میکروبی) این مقاله ترجمه ی مطلبیست با عنوان : Water treatment devices –For disinfection of drinking water ترجمه و تنظیم: سید ضیا سجادی-کارشناس مسئول آزمایشگاه تصفیه خانه ی آب یزد 6 صفحه بطور کلی چشمه ها و چاه ها دریاچه ها رو دخانه ها و دیگر منابع آب سطحی بعنوان منلبع منحصر به فرد آب برای گروه هایی از مردم به ویژه روستائیان چادر نشینان مسافران و گردشگران مورد استفاده قرار می گیرد.بر خلاف سیستم های آب شهری این منابع ممکن است تحت پوشش آزمایشات روتین و روزمره برای تشخیص آلودگی های میکروبی قرار نگیرند.و یا حتی روشهای مناسب گندزدایی آب در خصوص این منابع به اجرا در نیاید. بسته به منابع آب شرایط استفاده و اهمیت و میزان آلاینده های میکروبی ممکن است گندزدائی به صورت مقطعی و در بازه های کوتاه زمانی و یا به صورت پیو سته ومداوم انجام پذیرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری