رازهای گمشده صندوق مقدس

رازهای گمشده صندوق مقدس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سر لارنس گاردنر

Description

.مترجم : مهر افشای متحیر کننده قدرت شگفت انگیز طلا در هنگام مباحثه پیرامون صفات مشخصه طلای monatomic و طلای سفید / platinumsدر پیدایش پادشاهان جام ، متذکر شدم که خیلی وقت پیش از پتانسیل این فلزات اصیل برای سلولهای سوختی سازگار با محیط زیست استفاده شده . پیشنهاد کردم که اینها سوختهای فسیلی جانشین برای حمل و نقل و اهداف کاربردی دیگرخواهند بود . در همین موقع من برکاربردهای آتی آنها در عرصه پزشکی انگشت گذاشتم . بخصوص در زمینه درمان سرطان .بسیارویژه تر اینکه ما نگرشی داشته ایم بررابطه جاذبه گریزنده این ماده عجیب پودری سفید رنگ ودر مورد توانایی هایش در ابررسانایی و فضا – زمان مجازاً خم شده . حقیقت به واقع حیرت انگیز در مورد پودر سفید معما گونه طلای فوق spin و فلزات گروه پلاتینیوم این است که درواقع کشف جدیدی نیستند .بین النهریان باستان به آن shem-an-na" " می نامیدند و مصریان آن را " 'mfkzt " توصیف می کردند در حالیکه اسکندریان بعنوان هدیه ای از بهشت تکریمش می کردند و بعدها شیمی دانانی چون Nicolas Flamel آن را سنگ فلاسفه نامیدند .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری