رباب نامه

رباب نامه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سلطان ولد

توضیحات

به اهتمام: علی سلطانی گرد فرامرزی بهاءالدّین محمّد (یا احمد) مشهور به سلطان ولد، فرزند بزرگ مولانا جلال الدّین محمّد بلخی عارف بزرگوار و سراینده مثنوی معنوی است . سلطان ولد بین سال های 620 تا 623 (و به تصریح جامی در نفحات الانس در سال 623) هجری قمری دیده به جهان گشود و در سال 712 هجری قمری چشم از جهان فرو بست. استاد همایی درباره نسب و کمیّت و کیفیّت زندگانی و حدود دانش و آثار وی تحقیقی عالمانه کرده اند و حاصل پژوهش خود را مشروحاً در مقدّمه مثنوی ولد نامه در اختیار پژوهندگان ادب و عرفان ایران قرار داده اند. مثنوی رباب نامه بر وزن مثنوی پدرش، مولوی و به تقلید از همان کتاب. همین مثنوی است که در کتاب حاضر تصحیح انتقادی و چاپ شده و در اختیار خوانندگان و محقّقان گرامی قرار گرفته است. حق تکثیر: موسسه مطالعاتی دانشگاه مک گیل با همکاری دانشگاه تهران، 1359
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری