رقص با جغد: مجموعه شعر

رقص با جغد: مجموعه شعر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : غاده السمان

توضیحات

غاده السمّان نویسنده و شاعر سوری در سال 1942 در دمشق متولد شد. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته ادبیات انگلیسی تا مقطع دکترا در دانشگاه­های دمشق، امریکایی بیروت و لندن گذراند. وی مدتی با دانشگاه دمشق همکاری می کرد و پس از آن به حرفه ی روزنامه نگاری پرداخت. نخستین مجموعه داستان وی « چشمانت سرنوشت من است » در 1962 منتشرشد. این اثر فنمیستی است اما آثار بعدی وی از جرگه ی آثار تنگ فنمیستی و عاشقانه خارج شد و در آن ها مضامین اجتماعی و انسان دوستانه وارد گردید. در ایران به دلیل این که بیشتر کتاب های شعر او ترجمه شده وی را به عنوان شاعر می شناسند. تاکنون از غاده بیش از 41 اثر شامل شعر، رمان، مجموعه داستان کوتاه، مجموعه ادبیات مهاجرت و دیگر آثار منتشر شده است. رقص با جغد مجموعه شعر است که از چند کتاب شعر غاده السّمان گلچین شده و تلاش کردم بهترین اشعار را انتخاب و در این کتاب بگنجانم. حق تکثیر: شاهین شهر: مکاتیب‏‫، ۱۳۸۹ با اجازه مترجم در سایت قرار گرفته است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • rshyashyrwany@gmail.com
    (08:58)   1400/12/15
    #
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    بسیار عالی کتاب خوبی است
  • rshyashyrwany@gmail.com
    (08:58)   1400/12/15
    #
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    عالی
  • زارع
    (08:57)   1400/12/15
    #
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    عالی

بارگزاری