رویدادهای مهم تاریخی خاورمیانه

رویدادهای مهم تاریخی خاورمیانه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

کاری از گروه پژوهشهای تاریخی روزنامه ایران زیر نظر محسن میرزایی مقاله ای کوتاه در8 صفحه ، برگرفته از روزنامه ایران - 1383 1-هدف اصلی سلسله ‹گزارش های خاورمیانه› پرداختن به رویدادهای تاریخی مهم منطقه ،در محدوده زمانی فروپاشی امپراتوری عثمانی تا عصر حاضر است . البته برای درک بهتر مطالب ، گاهی به گذشته های دور نیز خواهیم پرداخت. 2-روش کار ما در این گذارش ها بازگویی کل حوادث تاریخی هر کشوری با همه جزئیات آن ، یا مراعات ترتیب تقدم و تاخر رویدادهای تاریخی نیست ، زیرا روزنامه نمی تواند ‹کتاب تاریخ› به معنی مرسوم آن باشد. پس ، تنها به رویدادهای مهم تر ، که دامنه تاثیرشان تا عصر حاضر نیز می رسد ، خواهیم پرداخت. 3-در تهیه و تدوین ‹گزارش های خاورمیانه› از منابع و کتابهای بسیاری _به فارسی و زبان های خارجی_ و نیز از آرشیو اسناد و مدارک شخصی نگارنده استفاده شده است. همچنین هر گاه که ضرورت ایجاب می کرد ، از یاری های صمیمانه مولفان و مترجمان صاحب صلاحیت سود جسته ایم و البته مدیون همه آنان هستیم و همگی را سپاس می گزاریم. 4-فهرست منابع و مراجع مورد استفاده _از متن مطالب تا عکس ها و تصاویر_ در پایان هر فصل خواهد آمد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری