روشنای علم

روشنای علم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سیدعلی خامنه ای

توضیحات

مروری بر بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون دانش و تولید علم مجموعه‌‌ی حاضر شامل بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) در مقوله‌ی علم، تولید علم، تحقیق و پژوهش از ابتدای رهبری معظم‌له است، که با همکاری جمعی از طلّاب و محقّقان حوزه‌ی علمیه‌ی قم و طی حدود سه سال کار مستمر به ثمر رسیده است. بدون تردید این اثر می‌تواند علاوه بر پاسخگویی به سؤالات مذکور و تبیین موضوعات مختلف مربوط به علم و تولید علم، به عنوان یک منبع و مرجع علمی تأثیرگذار و هماهنگ‌‌کننده‌ی علوم و مراکز علمی در فضای رو به پیشرفت علم و دانش جامعه‌ ی اسلامی ایران ایفای نقش نماید. در این مجموعه تلاش گردیده است ضمن فراهم نمودن زمینه‌‌ی استفاده‌ی حدّاکثری مخاطبان از مطالب مربوط به این موضوع، مجموعه‌ی بیانات رهبر معظّم انقلاب در این زمینه به‌طور کامل پوشش داده شود. حق تکثیر: نشر الکترونیکی انتشارات انقلاب اسلامی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری