رساله‌ی دکترای فلسفه

رساله‌ی دکترای فلسفه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کارل مارکس

توضیحات

مترجم: محمود عبادیان،حسن قاضی مرادی اختلاف فلسفهٔ طبیعت دموکریتوس و اپیکور عنوان رساله دکترای کارل مارکس است که در سال ۱۸۴۱ نوشته شد. مارکس در ابتدا قصد داشت اثری مفصل درباره فلسفه‌ی یونان و به ویژه فلاسفه‌ی رواقی،اپیکوری و شک‌گرا بنویسد و به همین نیت از سال ۱۸۳۸ به مطالعه‌ی گسترده‌ی فلسفه‌ی یونان بر مبنای منابع اصلی به زبان یونانی و به ویژه به مطالعه فلسفه‌ی اپیکور پرداخت. حاصل این مطالعات از جمله هفت دفتر یادداشت درباره‌ی فلسفه‌ی اپیکور بود. در نهایت از تمام این مطالعات تنها همین رساله که خود مارکس آن را به عنوان مقدمه‌ای بر اثر بزرگترش که هرگز منتشر نشد، می‌دانست به عنوان رساله دکترا به دانشگاه ینا ارائه شد. این کتاب پیشتر با کیفیت نامطلوب در سایت قرار گرفته بود حق تکثیر: نشر اختران - ۱۳۸۱ - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری