Running Lean: Iterate From Plan a to a Plan That Works

Running Lean: Iterate From Plan a to a Plan That Works

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ash Maurya

توضیحات

ما در عصر فرصتهای بی مانند برای ابداع و اختراع بسر می بریم.با ظهور اینترنت ، پردازش ابری و نرم افزارهای متن باز هزینۀ ساخت محصولات از همیشه کمتر شده است. با این حال ، شانس ساختن کسب و کارهای نوپای موفق چندان بهبود نیافته است. هنوز بیشتر کسب و کارهای موفق شکست می خورند. اما واقعیت جالبتر آنست که میان کسب و کارهای نوپایی که موفق می شوند ، دو سوم آنها بطور جدی طرح هایشان را در طول مسیر تغییر داده اند.بتابراین آنچه کسب و کارهای نوپای موفق را از ناموفقها جدا میکند ضرورتاً شروع با طرح اولیۀ بهتر ( طرح الف ) نیست بلکه بیشتر آنست که آنها طرحی را که بدرستی کار میکند پیش از آنکه منابعشان به اتمام برسد یافته اند.تا کنون یافتن این طرح ب ، پ یا ... ی بیشتر مبتنی بر بصیرت ، تحمل و اقبال بوده است. هیچ فرایند قاعده مندی برای تست تنش و فشار طرح الف وجود نداشته است. اجرای ناب در مورد این موضوع صحبت میکند.اجرای ناب یک فرایند اصولی و قاعده مند برای حرکت گردشی از طرح الف به طرحی است که بدرستی کار می کند ، پیش از آنکه منابع به اتمام برسد. حق تکثیر: کتاب در خارج از کشور منتشر شده و نویسندۀ آن ایرانی نیست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری