رو به آسمان در شب (جلد اول)

رو به آسمان در شب (جلد اول)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

این کتاب، مجموعه داستان‌های کوتاه از نویسندگان اهل آمریکای لاتین است که توسط قاسم صنعوی گزیده و ترجمه شده است. انتخاب این داستان‌ها مربوط به بیست ملت است که ادبیات‌هایشان در عین شکوفایی‌ است. نسل بین دو جنگ بی‌آنکه ویژگی خاص آمریکایی را فدا کند، تحول کنونی و نیز زبانی همگانی به داستان کوتاه آمریکای لاتین داده است. داستان‌های این مجموعه عبارت‌اند از: جاودانان/ بورخس، ادراک بشری/ ادواردو مایه آ، اکسولوتل و رو به آسمان در شب نوشته خولیو کورتاسار، پرتگاه بزرگ/ خورخه ایکاثا، مارذلیم و جادو شده نوشته سالاروئه، منسوها/ اواسیوکیروگا، کسی چراغ‌ها را روشن نمی‌کند/ فلیسبرتو ارناندث، نیریا فیلگه ئیرا در خدمت شما/ ماریوده آندراده، دوران و اقبال آئوگوستوماتراگا/ ژوائوگیما راس روسا، معجزه/ آئوگوستو سسپدس، کج روه های فلیپا/ گابریل کاساسیا، گرامافون/ خوسه فیناپلا، زمین‌های باتلاقی/ آئوگوستو روا باستوس، گشت شبانه/ روبن باره ئیرو ساگیه، کوه نشین شمالی/ کارلوس بیاگرا مارسال، خاطره پاسکوال روئیث/ فرانسیسکو په رث ماریسه بیچ، درخت پرشاخه/ کارلوس گارسه ته، اینو/ خوسه ماریا سانچث.‌ حق تکثیر: انتشارات گل آذین - ۱۳۸۴ - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری