رو به آسمان در شب (جلد دوم)

رو به آسمان در شب (جلد دوم)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

این کتاب، مجموعه داستان‌های کوتاه از نویسندگان اهل آمریکای لاتین است که توسط قاسم صنعوی گزیده و ترجمه شده است. انتخاب این داستان‌ها مربوط به بیست ملت است که ادبیات‌هایشان در عین شکوفایی‌ است. نسل بین دو جنگ بی‌آنکه ویژگی خاص آمریکایی را فدا کند، تحول کنونی و نیز زبانی همگانی به داستان کوتاه آمریکای لاتین داده است. شکوفایی داستان کوتاه در آمریکای لاتین به نیمه دوم قرن نوزدهم و تکمیل و تحکیم استقلال سیاسی برمی‌گردد. این استقلال را برزیل به تدریج و بدون خون‌ریزی شدید کسب کرد. حال آن که کشورهای اسپانیایی زبان قربانی جنگ‌های مرگباری بودند که نتیجه آنها به نحوی غم‌انگیز بر سرنوشتشان سنگینی می‌کند... در آمریکای اسپانیایی زبان، داستان کوتاه ابتدا توصیف آداب و عادات روایت تاریخی و بیان داستان گونه بود تا زمان برانگیخته شدن جنبش مدرنیسم. مدرنیسم در شیوه‌های بیان و احساس، انقلابی پدید آورد که اصالت آن را در محتوا، لحن، بیان واقعیت اجتماعی، جغرافیایی و انسانی مشخص و خاص باید جست. حق تکثیر: انتشارات گل آذین - ۱۳۸۴ - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری