آموزش و برسی خدمات YahooAnswers

آموزش و برسی خدمات YahooAnswers

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حمید مدنی

توضیحات

دلیل انتخاب سرویس اینترنتی Yahoo! Answers برای تحلیل و برسی آن در این مقال جدا از علاقه شخصی نگارنده به آن، این است که شوربختانه ایرانیان چندانی از این سرویس بی بدیل یاهو استفاده نمیکنند و احتمالا حتی از وجود آن بی اطلاع هستند. پیشتر نیز سرویسهایی با مضمون پرسش و پاسخ در سطح وب وجود داشته اند که برخی پاسخ دهی سوالات کاربران خود را بدست نیروی انسانی سپرده و بعضی هم تلاش میکردند بوسیله رباتها پاسخها را از بانکهای اطلاعاتی استخراج نمایند. برای نمونه شرکت «گوگل» سیستمی ایجاد کرد که در آن کاربران سوالات خود را ارسال میکردند و سپس تیمی از افراد متخصص، پاسخ آن سوالات را پیدا کرده و برایشان میفرستادند و در مقابل گوگل مبلغی را بعنوان دستمزد دریافت میکرد که فعالیت این سرویس گوگل مدتهاست که تقریبا غیرفعال شده و امکان پرسیدن سوالات جدید وجود ندارد. اما سرانجام در سیزدهم دسامبر سال 2005 میلادی «یاهو» با ایده های خود و همچنین قدرت و کسرت کاربرانش، نسل جدیدی از اینگونه خدمات را بصورت رایگان تحت عنوان Yahoo Answers ارائه داد. » تگها: یاهو انسرز - یاهو انسورز - تحقیق
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری