روضة المذنبین و جنة المشتاقین

روضة المذنبین و جنة المشتاقین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شیخ احمد جام (ژنده پیل)

توضیحات

مقابله، تصحیح ، مقدمه و توضیح: علی فاضلی هر که کتابی سازد یا چیزی بر جایی نویسند، لابد در دل کند که این سخن قومی فراستانند و قومی رد کنند و اگرنه‌چنین‌کنند، رنجور گردد و درجمله کارها چنین است. حق و باطل از هر نوعی که باشد قومی فراستانند و قومی رد کنند؛ پس، دل از گفتِ مردمان فارغ می‌باید داشت و حق می‌باید گفت، آنچه دانی تا رستگار شوی و شیخ گوید: ... به چشم حقیقت بنگرید! تا مقصود خود از این کتاب حاصل کنید و ما نیز که این کتاب را تصنیف می‌کنیم، نه از بهر هوی، یا برای رویو ریا، یا تعصبی می‌کنیم؛ ما را هشتاد و اند عمر است و در این کار فراسرآورده ایم. کتاب در سال 520 هجری قمری، در روزگار سلاجقه و در عصر سلطان سنجر نوشته شده است. حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: م‍وس‍س‍ه‌ م‍طال‍ع‍ات‌ و ت‍ح‍ق‍ی‍ق‍ات‌ ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌ (پ‍ژوه‍ش‍گ‍اه‌)‏‫، ۱۳۷۲
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری