روژ سرخ

روژ سرخ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

داستان منتشر نشده ای از سیامک گلشیری سیامک گلشیری در سال 1347 در اصفهان متولد شده. تحصیلاتش را تا سطح فوق لیسانس زبان و ادبیات آلمانی ادامه داده. فعالیت ادبی اش را به طور جدی از سال 1371 آغاز کرده. اولین مجموعه داستانش " از عشق و مرگ" در سال 1377 منتشر شد. در همان سال مجموعه آثار ولفگانگ برشرت در یک مجلد با نام " اندوه عیسی" با ترجمه او منتشر شد. در سال 1379 مجموعه داستان " همسران " و رمان " کابوس " را از او انتشارات نگاه منتشر کرد. رمان "میراث" اثر هاینریش بل را همان سال انتشارات نگاه منتشر کرد. در سال 1380 دو رمان دیگر از او منتشر شد: " شب طولانی" و "مهمانی تلخ". در سال 1381 رمان " نان آن سال ها" اثر هاینریش بل را ترجمه کرد که انتشارات نقش خورشید منتشر کرد. رمان دیگر او "نفرین شدگان" توسط انتشارات نگاه روانه بازار کتاب شده است. سیامک، پسر احمد گلشیری ، مترجم و برادرزاده«هوشنگ گلشیری»، داستان نویس فقید است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری