ایران نامه - ویژۀ روزنامه نگاری

ایران نامه - ویژۀ روزنامه نگاری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

سال شانزدهم، شماره ۲-۳، بهار و تابستان ۱۳۷۷ قصد اصلی از انتشار این ویژه نامه آن بود که به موضوع روزنامه و روزنامه نگاری در ایران از دیدگاهی دیگر نگریسته شود، برخی از مسایل و مشکلات این حرفه از زبان و قلم صاحبان آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و گوشه هایی از تاریخ به هم پیوسته سیاسی، اجتماعی و مطبوعاتی دوران اخیر ایران روشن تر شود. می خواستیم به امر روزنامه نگاری و روزنامه که در حقیقت پایه و مایه درست تاریخ نگاری تحلیلی است و حداقل در یک صد سال اخیر تأثیر آن در تاریخ معاصر ایران انکار ناپذیر است به چشمی دیگر بنگریم. مقاله ها: ناصرالدین پروین: نگاهی به منابع تاریخ روزنامه نگاری ایرانی و فارسی احمد احرار: سرمقاله نویسی و سرمقاله نویسان معروف ایران داریوش همایون: صدسال از روزنامه نگاری به سیاست احمد کریمی حکّاک: مطبوعات ایران در برابر سانسور: ۱۳۳۲-۱۳۷۷ هوشنگ وزیری: اخلاق سیاسی و اخلاق روزنامه نگاری محمد عاصمی: کاوه برلین و کاوه مونیخ محمود خوشنام: از مجله موسیقی تا ماهنامه رودکی ... ... ...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری