روزینیا، قایق من

روزینیا، قایق من

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ژوزه مائوره ده واسکونسلوس

Description

"زه اوروکو" مردی است که سال‌ها قبل در جوانی به محدوده‌ی پدرا آمده، می‌گفتند از شهر آمده است. او همیشه غمگین و در حرکت بود. او در قسمت‌های مختلف رودخانه زندگی کرده بود، ولی سرانجام این منطقه را پسندیده و برای همیشه در آن ماندگار شده بود. هرسال پولی برایش به لئوپولدینا فرستاده می‌شد و او به وسیله‌ی آن زندگی خود را می‌گذراند. زه با زنی بومی ازدواج کرد ولی حاصل این ازدواج فرزندی مرده بود. زه او را ترک کرد و قایقی به نام "روزینیا" را از یک سرخپوست خریداری کرد. از آن پس تمام دنیای زه را قایق پر می‌کرد. او با قایق حرف می‌زد و قایق به سوالات او پاسخ می‌داد. قایق همه‌چیز را می‌دانست و به زه منتقل می‌کرد. ولی حالا پس از چند سال دکتری به منطقه آمده بود و به دنبال زه می‌گشت. آمدن او ماجراهای جدیدی را به همراه داشت." حق تکثیر: انتشارات سروش - ۱۳۶۹ - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری