صادق هدایت

صادق هدایت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود کتیرایی

Description

. از قول نویسنده: از فراهم آرودن این مجموعه چند هدف داشتم: نخست، تا آنجا که در توان من است در بزرگداشت هنرمند یکتا و نویسنده بی همتایی بکوشم که رهرو راستین راه آزادگی و وارستگی بود، خوی و منشی که ما مردم در این دورهاز تاریخ بیش از هر چیز بدان نیازمندیم. دوم، با چاپ وپخش این کتاب گامی هر چند کوتاه در راه "هدایت شناسی" بردارم. سوم، حق گزاریم به نویسنده ای که با نوشته هایش پیوندی دیرینه داشته ام و آثارش همدم تنهایی های معنوی من بوده است و لحظات زیبا و پرشکوه زندگی معنویم را وامدار او هستم. چند تن از کسانی که نوشته هایی از آنان را در این کتاب خواهید خواند، نخستین بار است که از هدایت با ما سخن می گویند. با یکایک آنان به گفتگو نشستم و پرسش های خود را پاسخ گرفتم و یادداشت کردم و پس از تنظیم و تدوین، آنها را به خودشان برگرداندم تا بخوانند و کمی و کاستی های آنها را پر کنند و حتی اگر با شیوه نوشتن من همنوا نیستند چنانکه می پسندند بنویسند. حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: اش‍رف‍ی‌: ف‍رزی‍ن‌، ۱۳۵۰
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری