مهارتهای گوش کردن انعکاسی در فروش

مهارتهای گوش کردن انعکاسی در فروش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میثم ایران پناه

توضیحات

در دنیای امروز با توجه به تکامل و تغییر تعاملات اجتماعی هر روز شاهد گسترش و بسط علومی مانند مهندسی فروش ، اصول و فنون مذاکره ، بازار یابی ، رفتار سازمانی و... هستیم .با تأمل بیشتر بر روی نظریات ، اصول و تعاریف ارائه شده در این علوم حضور علم روانشناسی را جهت دستیابی به راهکاری جدید برای بقا در متن جامعه و تعاملات بین فردی احساس می کنیم . حال باتوّجه به مطالب فوق می توان ازروش جدیدی درفروش استفاده نمود.درادامه به شرح وبسط این راه کارمی پردازیم. یکی از مُهمترین ابزار فروشنده خوب نحوه ی گوش دادن و پاسخ گویی مناسب به سئوال مطرح شده از جانب مشتری است . برای دست یابی به این مهّم می توان از روش انعکاسی استفاده کرد.فروشنده خوب به شکلی انعکاسی نسبت به گفته های مشتری پاسخ می دهد . او به زبان خود ، احساس ، محتوا و مضمون بیان شده را بازگو می کند و در این کار ، درک و پذیرش خود راازمحتوای کلام خریدار انتقال می دهد . حق تکثیر: استفاده از مطلب با ذکر نام نویسنده یا منبع بلامانع است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری