خلاصه کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

خلاصه کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کیم وو چونگ

توضیحات

خلاصه ای از کتاب در 26 صفحه سنگفرش هر خیابان از طلاست: راهی بسوی موفقیت واقعی این کتاب را "کیم"، یکی از بهترین کارآفرین‌های بین‌المللی گروه دوو، نوشته است. کتاب مجموعه‌ای از مقالات کوتاه او، خطاب به جوانان کره‌ای است و یک پیام جهانی را دربر دارد؛ این که کار، هیجان‌انگیزتر از تفریح است. کیم در جهان کسب و تجارت کشور کره، موقعیت ممتازی دارد. اشتیاق وی برای کار از او در میان همکارانش چهره‌ی تمام‌عیاری ساخته است که او را "توسا" به معنی استاد می‌نامند. وی در کتاب ضمن بیان تاریخچه‌ای از وقایع زندگی خویش راه‌های جدیدی را برای اتخاذ تصمیم‌های بزرگ، به دست آوردن وام‌های کلان، پایان دادن به جلسات کاری طولانی، استخدام دستیاران بزرگ و بسیاری کارهای دیگر نشان می‌دهد. حق تکثیر: تهران: رادمهر: نکوراد‏‫، ‏‫۱۳۹۰.‬‬
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری