سرزمین دور

سرزمین دور

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آسترید لیندگرن

توضیحات

نام لاتین نویسنده: Astrid Lindgren خیلی ها خبری را که در پانزدهم اکتبر سال قبل از رادیو پخش شد، به خاطر می آورند. خبر چنین اعلام شد: پلیس استکهلم در جستجوی پسر نه ساله ای است به اسم ‘‘بوویلهلم اولسون‘‘ که یک روز است از خانه خود خارج شده و خبری از او نیست. ولی هیچ کس اطلاعی از او نداشت و نمی دانست به کجا رفته است، جز خودش و خاله اوندین. یک روز عصر پسرک که از جلو دکان میوه فروشی رد می شد، خاله اوندین او را صدا کرد و از او خواست تا کارت پستال خاله را در صندوق پست بیندازد. اولسون نتوانست جلو کنجکاوی خود را بگیرد و کلمات نوشته شده روی کارت پستال را خواند: ‘‘برای فرمانروا، سرزمین دور. کسی را که مدتها در جستجویش بودی، در راه است. او شبانه روز حرکت خواهد کرد. علامت شناسایی، سیب درخشانی است که به همراه دارد.‘‘ اولسون معنی آن کلمات را نمی فهمید. با عجله کارت پستال را به داخل صندوق انداخت. ناگهان چشمش به سیبی افتاد که خاله اولسون به او داده بود. آن یک سیب طلایی واقعی بود! 180 صفحه، چاپ 1369 حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: ک‍ان‍ون‌ پ‍رورش‌ ف‍ک‍ری‌ ک‍ودک‍ان‌ و ن‍وج‍وان‍ان‌، ۱۳۶۹
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری