داستان سرزمین کورها

داستان سرزمین کورها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

قرار « اکوادر » می باشد که در منطقه « آند » کشور کورھا قصه سرزمینی در میان رشته کوه ھای نام گرفت. « کشور کورھا » دارد، مکانی که بعدھا کشور کورھا بصورت یک دره فرو رفته در اعماق زمین واز سه طرف بین دیوار هھای سنگی عمودی و سر به فلک کشیده محصور و تنھا راه ورود به آن راھی صعب العبور و سنگلاخی بوده است. در سالھای خیلی دور خانواده ھایی از مردم چند نژادی پرو که از ظلم و جور حکام مستبد اسپانیایی به تنگ آمده بودند به این سرزمین دور پناه آوردند. این مردم سالھا به دور از مشقت شھر نشینی در کنار طبیعت زیبا و مواھب طبیعی مختلف آن زندگی خود را سپری م یکردند تا اینکه زلزله و آتش فشان تنھا راه عبور و مروراین دره را مسدود و پرد های بین دنیای مردم و محیط خارج آن کشید، پرده ای که تقدیر ھرگز ذره ای آن را کنار نزد و تغییر نداد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری