راز

راز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سجاد رحیمی مدیسه

توضیحات

رویاھایت را صدا کن دو صد گفته چون نیم کردار نیست. آیا از مشکلات زندگی خسته شده اید؟ آیا به اندازه کافی پول ندارید؟ آیا از شغلتان ناراضی ھستید؟ آیا ماشین مدل جدید می خواھید؟ آیا می خواھید صاحب خانه شوید؟ آیا می خواھید ازدواج کنید؟ آیا می خواھید وارد دانشگاه شوید؟ متأسفانه اکثر مردم،آن چنان در حال تلاش و تقلای جسمی،برای گذراندن امور زندگی ھستند که فرصت نمی کنند به دنبال جواب این گونه سوالات بگردند و با خود بیندیشند که چرا تاکنون زندگی خوبی نداشته اند و چگونه می توانند یک زندگی عالی و موفق را برای خود ایجاد کنند.آن ھا افراد موفق را خیلی خوش شانس تصور می کنند و نمی دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند ھر کاری در این جھان اصولی دارد و در واقع مرز بین خوشبختی و بدبختی فقط یک راز است.... حق تکثیر: کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به بازرگان مدیسه (سجاد رحیمی مدیسه) است.تکثیر و استفاده از مطالب این کتاب با ذکر منبع،بلامانع می باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری