سمیولوژی

سمیولوژی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : باربارا بیتز

توضیحات

کتاب مرجع نشانه شناسی در رشته پزشکی به همراه تصاویری عالی در زمینه های بیماریها دوره سمیولوژی قبل از برنامه اصلاحات بصورت 5/2 واحد عملی و 5/1 واحد تئوری (حدود 120 ساعت) برگزار می‌گردید. در این برنامه آموزش دانشجویان در مرکز مهارتهای بالینی انجام می‌گرفت.( آموزش در مرکز مهارتهای بالینی به معنی آموزش در محیط حفاظت شده می‌باشد تا از آسیبهای احتمالی بر روی بیمار جلوگیری شود). در این دوره ابتدا یک کارگاه چهار روزه شرح حال نویسی و ارتباط پزشک و بیمار برگزار می‌گردید. سپس آموزش معاینه فیزیکی هرکدام از سیستمها بصورت تئوری و در پی آنها آموزش عملی بر روی مولاژ ومانکن انجام می‌شد و در انتهای دوره ارزشیابی بصورت MCQ برگزار می‌گردید. در دوره های بعد آموزش دانشجویان در بخش های بالینی بیمارستانها، بعد از پایان آموزش در مرکز مهارتهای بالینی به برنامه اضافه شد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری