مجموعه راهکارهای فرار از ناامیدی

مجموعه راهکارهای فرار از ناامیدی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهرداد پورقنبری

توضیحات

شادی اگر چه امری ذاتی و درونی است با این حال نمی توان نقش زیادی را که محیط می تواند در کاهش یا افزایش آن ایفا کند نادیده گرفت. یک فرد شاداب از بودن، زندگی کردن و از تمام شرایط موجود در محیط خود لذت می برد و احساس رضایت و شادی می کند و تأثیر این شادی هنگامی مؤثرتر می شود که با نشاط اجتماعی و گروهی جامعه همراه باشد، شاد بودن جامعه یکی از عوامل بسیار مؤثر در توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است تحقیقات در حوزه اجتماعی نشان می دهد که شادی های سالم موجب کاهش نابسامانی های خانوادگی، طلاق، افزایش میزان میل و رغبت تحصیلی می شود در حوزه اقتصادی نیز شادی موجب تولید و اشتغال بیشتر شده و افراد معمولاً نگرش خوش بینانه نسبت به زندگی و امور پیرامون خود و جامعه دارند. نوشته حاضر مجموعه ای از راهکارهای فرار از نا امیدی و امید به زندگی است که از سایت های مختلف اینترنتی جمع آوری شده است و امید است که مورد استفاده شما خوانندگان گرامی قرار بگیرد. و همچنین از نویسندگان این مطالب در وب سایت های مورد جستجو کمال تشکر و قدر دانی را دارم. حق تکثیر: گردآوری شده از سایت های اینترنتی معتبر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری