درباره مبارزه ی طبقاتی کارگرانِ ایران

درباره مبارزه ی طبقاتی کارگرانِ ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا شهابی

توضیحات

این نوشته را رضا شهابی از اعضای سندیکای اتوبوس رانی تهران و حومه قبل از بازگشت به زندان اوین منتشر کرده است. همان طور که خود نویسنده در متن اشاره کرده است هر نویسنده و یا فعال کارگری ممکن است در دوره ای بر خلاف منافع هم سرنوشتان خود حرکت کند و این خطر با توجه به حوادث اخیر درون جنبش کارگری نگرانی های جدی ای ایجاد کرده است ولی این مانع آن نمی شود که پیشاپیش آثار کارگران آگاه و مبارزی که اکنون در جدال و مبارزه حضور مستقیم دارند را نادیده گرفت. رضا شهابی اکنون و در این متن به گمان ما چهارچوبی صحیح را ترسیم کرده است که می تواند پایه ی حرکتی سراسری و گسترده در شرایط کنونی پراکندگی در سطح جنبش کارگری ایران قرار گیرد. بی تردید انتقاداتی شاید از سوی ما متوجه مراودات و مواضع ایشان هم باشد اما به طور کلی انتشار این متن را در سطحی گسترده و در آستانه ی فرا رسیدن روز جهانی کارگر مفید و موثر می دانیم.«انتشارات پروسه» حق تکثیر: این اثر به ص.رت آزاد برای دانلود در سایت انتشارات پروسه قرار داده شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری