شهر خدا

شهر خدا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سعید نظری

Description

. سعید نظری شاعر و نویسنده ، متولد 1363 در روستای افرینه شهرستان پلدختر استان لرستان ، ساکن تهران دارای مدرک کارشناسی ارشد اندیشه های سیاسی در غرب و اسلام. در چند سال اخیر دو اثر را (که شامل اشعار ایشان می باشد) روانه بازار کتاب کرده که خوشبختانه هر دوی این کتاب ها با استقبال خوبی مواجه شده اند به طوری که اثر نخست ایشان با نام دستفروش خاطره ها که در سال 91 منتشر گردید هم اکنون به چاپ دوم رسیده است و این برای اولین اثر یک شاعرجوان ناشناخته نشان دهنده آینده ای خوب در عرصه شعر وادبیات می باشد. اثر دوم ایشان با نام شهر خدا کاملتر از اثر نخست و در دو قالب نو و مثنوی شهریور امسال روانه بازار کتاب گردید که همانند اثر نخست مورد استقبال شعردوسان قرار گرفت به طوری که بعد از دو ماه چاپ دوم کتاب توسط انتشارات فرهنگ زبرجد منتشر شد. حق تکثیر: نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری