گفتگوی سایر محمدی با شاهرخ حقیقی

گفتگوی سایر محمدی با شاهرخ حقیقی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

گفتگوی سایر محمدی با شاهرخ حقیقی شاهرخ حقیقی، متولد 1321 در شهر تهران، لیسانس خود را در رشته اقتصاد از دانشگاه تهران گرفت. او برای ادامه تحصیل در رشته ادبیات تطبیقی ایران را به قصد امریکا ترک کرد، اما بسیار زود دریافت که حوزه پژوهشی مورد علاقه اش فلسفه است. او فوق لیسانس خود را در رشته فلسفه از دانشگاه روزولت و دکترای خود را در همین رشته از دانشگاه سن جانز گرفته است و اکنون بیش از ده سال است که به تدریس فلسفه در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا اشتغال دارد. کتاب "گذار از مدرنیته؟ نیچه، فوکو، لیوتار، دریدا" کتابی است که از او به زبان فارسی در ایران به چاپ رسیده است. پیش از این کتاب مقاله ها و ترجمه های متعددی از وی در خارج از ایران به چاپ رسیده است. کتاب "گذار از مدرنیته؟" به همت نشر آگاه به سال 1379 به چاپ رسید. گفتگو به مناسبت دومین چاپ کتاب "گذار از مدرنیته؟" (مرداد 1381) در طول اقامت کوتاه او در تهران صورت گرفت.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری