فرهنگ جغرافیائی ایران (جلد دهم)

فرهنگ جغرافیائی ایران (جلد دهم)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسینعلی رزم آرا

توضیحات

شهرستانهای اردستان، اصفهان، شهرضا، شهرکرد، فریدن، نائین، یزد یکی ازکتابهای مهم چاپ شده در سالهای 1328 تا 1332، کتاب ده جلدی «فرهنگ جغرافیایی ایران» است که در دایره جغرافیایی ستاد ارتش و به همت حسینعلی رزم‌آرا تهیه شده است و در بردارنده اطلاعاتی درباره شهرستانها، بخشها، دهستانها، و آبادیها به ترتیب حروف الفباست. این مجموعه شامل اطلاعات جزئی، نقشه‌های دقیق و... است؛ البته پاره‌ای تناقضها در اطلاعات داده شده از اهمیت، دقت، و شمول این مجموعه نکاسته است. مبنای تقسیم‌بندی دراین کتابها براساس تقسیمات کشوری مصوب نوزدهم دی 1316 مجلس شورای ملی است. فرهنگ جغرافیائی ایران (جلد اول) http://ketabnak.com/book/80778 فرهنگ جغرافیائی ایران (جلد دوم) http://ketabnak.com/book/80779 فرهنگ جغرافیائی ایران (جلد سوم) http://ketabnak.com/book/80780 فرهنگ جغرافیائی ایران (جلد چهارم) http://ketabnak.com/book/80804 فرهنگ جغرافیائی ایران (جلد پنجم) http://ketabnak.com/book/80805 فرهنگ جغرافیائی ایران (جلد ششم) http://ketabnak.com/book/80806 فرهنگ جغرافیائی ایران (جلد هفتم) http://ketabnak.com/book/80831 فرهنگ جغرافیائی ایران (جلد هشتم) http://ketabnak.com/book/80832 فرهنگ جغرافیائی ایران (جلد نهم) http://ketabnak.com/book/80833 فرهنگ جغرافیائی ایران (جلد یازدهم) http://ketabnak.com/book/80855 حق تکثیر: ارتش شاهنشاهی، 1332
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری