خلوت حضور

خلوت حضور

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد مهدی بهداروند

توضیحات

جنگ تحمیلی خود فرصتی مغتنم برای عالمان دینی بود. همگامی روحانیت وملت را در ایام سختی وعسرت، نشان داد.عالمان دین در طول تاریخ ایران زمین، مدافع استقلال ووحدت اراضی کشور بودند ودر این راه، نقش پیشگامی خود را بارها نشان دادند. عالمان دین با فتوا وپشیتبانی معنوی و مادی و حضور مستقیم در میدانهای نبرد، علاقه ی خود را به سرافرازی مسلمین وپاسداری از عزت دینی نمایاندند. در سده های اخیر حضور روحانیت شیعی در مبارزات ضد استعماری ورژیمی را بر تارک تاریخ ملت ایران جای دادند. روحانیان دوشادوش مردم با حضور در جبهه‌ها در هشت سال دفاع مقدس نقش کارآمدی داشت. شوق جهاد و قرار گرفتن در شمار مجاهدان راه خدا و کسب رضایت حق در سایه‌ ادای تکلیف، در وجود آحاد رزمندگان به‌ویژه روحانیان که دوشادوش بسیج مردمی، سپاه انقلابی و ارتش مکتبی در خطوط مقدم حاضر می‌شدند، موج می‌زد. آنچه در مقابل شما قرار دارد بررسی شخصیت شهید دوران دفاع مقدس حجت الاسلام و المسلمین عبدالله میثمی نماینده حضرت امام در قرارگاه خاتم الانبیاء می باشد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری