قرعه کشی

قرعه کشی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

قرعه کشی (لاتاری) داستان کوتاه و مشهوری است از نویسنده آمریکایی، شرلی جکسن، این داستان اولین بار در ۲۶ ژوئن ۱۹۴۸ مجله نیویورکر به چاپ رسید و به محض انتشار سر و صدای فراوانی برانگیخت. لاتاری داستان دهکده‌ای است که در ۲۶ ژوئن هر سال مردمان دهکده دور هم جمع شده و آیین قربانی کردن کسی را انجام می‌دهند. قربانی با لاتاری (قرعه کشی) انتخاب می‌شود. روایت داستان در یک دهکده در اوایل قرن بیستم اتفاق می‌افتد و آن جور که از اسامی پیداست مردمان دهکده انگلیسی هستند، خشونت داستان و وجه سمبلیک آن از ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. این داستان اولین بار توسط جعفر مدرس صادقی در کتاب "لاتاری ، چخوف و داستانهای دیگر" به فارسی برگردانده شده است و بعدها برخی ترجمه های دیگری از این داستان چاپ یا در فضای مجازی منتشر شد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری